آموزش

نحوه کنترل دسترسی‌ اپ‌های مختلف در Health App آیفون

اگر از برنامه‌هایی مثل MyFitnessPal استفاده می‌کنید، آیفون شما اطلاعات زیادی در حوزه سلامتی از شما در اختیار دارد، حتی فعالیت بدنی شما توسط اپل‌واچ نیز توسط اپ‌های ثالث دریافت و ثبت می‌شود. اگر اجازه دسترسی اپ‌ها به اطلاعات سلامتی شما توسط خودتان یا برنامه‌ها داده شده باشد، شما می‌توانید این اپ‌ها و دسترسی‌های آن‌ها را مشاهده کنید.

برنامه‌های مدیریت سلامت بدن به تمامی اطلاعات شما مثل وزن، میزان کالری، فشار خون و برخی دیگر از اطلاعاتی که مربوط به سلامتی شما هستند دسترسی کامل دارند. این دسترسی‌ها برای ساعت هوشمند اپل هم وجود دارند.

شما مجموعه‌ای از داده‌های سلامتی خود را در این اپ‌ها ذخیره می‌کنید اما ممکن است دوست نداشته باشید که همه این داده‌ها در دسترس شرکت‌ها و اپ‌های سلامتی قرار بگیرند، برای کنترل این اپ‌ها و دسترسی‌هایشان باید به Health app آیفون خود مراجعه کنید. سپس به قسمت Sources که در قسمت پایین برنامه قرار دارد بروید. Health App

 

نحوه کنترل دسترسی‌ اپ‌های مختلف در Health App آیفون

در این قسمت تمامی برنامه‌های سلامتی را که به اطلاعات شما دسترسی دارند، مشاهده می‌کنید. حتی در این بخش گزینه Uninstalled Apps هم وجود دارد که شامل برنامه‌هایی است که قبلا برروی گوشی خود نصب کرده بودید و از این منو می‌توانید دسترسی‌های آن اپ‌ها را هم مشاهده کنید.

یک دکمه دستی هم در بالای صفحه برای حذف تمام دسترسی‌ها وجود دارد.

نحوه کنترل دسترسی‌ اپ‌های مختلف در Health App آیفون

برای غیرفعال کردن همه دسترسی‌های یک برنامه به اطلاعات سلامتی شما برروی اپ موردنظر در این منو رفته و گزینه Turn All Categories Off را انتخاب کنید. اگرهم قصد غیرفعال کردن برخی از دسترسی‌های یک اپلیکیشن را دارید، کافی است سوییچ مربوط به هر دسترسی را به حالت خاموش ببرید.

نحوه کنترل دسترسی‌ اپ‌های مختلف در Health App آیفون

تمامی مراحل بالا را در صورت نیاز برای سایر اپ‌ها می‌توانید انجام دهید.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا