آموزش

جهت ورود به سایت رسمی “دیجی کالا ” اینجا کلیک کنید digikala.com

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور  است.دیجی کالا اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. در زمان خرید از دیجی کالا مطمئن خرید کنید . دیجی کالا مطمئن ترین فروشگاه اینترنتی ایران است . دیجی کالا همیشه همراه شما است

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

جهت ورود به سایت رسمی دیجی کالا اینجا کلیک کنید

دیجی کالا  «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» را سه اصل اولیه خود قرار داده است و کهسعی کرده همیشه به ان پایبند باشد.

دیجی‌کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به سه اصل فوق پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.

جهت ورود به سایت رسمی دیجی کالا  اینجا کلیک کنید digikala.com

جهت ورود به سایت رسمی دیجی کالا اینجا کلیک کنید

گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال)، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی، ساعت، زیورآلات، ابزار سلامت)، فرهنگ و هنر (کتاب و مجلات، لوازم‌تحریر، صنایع دستی، آلات موسیقی، موسیقی، فیلم، نرم افزار و بازی و محتوای آموزشی) و ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی، تجهیزات سفر و کفش ورزشی)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی، کانن، بوش، نایک، آدیداس، نیوا و … دیجی‌کالا، یک دهه پس از آغاز فعالیت، با داشتن مراکز توزیع در استان تهران، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است.

جهت ورود به سایت رسمی دیجی کالا اینجا کلیک کنید

جهت ورود به سایت رسمی دیجی کالا  اینجا کلیک کنید digikala.com

فروشگاه دیجی‌کالا بخشی به نام «پیشنهاد شگفت‌انگیز» دارد. در این بخش روزانه تعدادی کالا با تخفیف ویژه و با قیمتی کمتر از قیمت همیشگی خود، تنها به مدت ۲۴ ساعت عرضه می‌شوند. مشتریان می‌توانند در این مدت زمان محصولات پیشنهاد شگفت‌انگیز دیجی‌کالا را با تخفیف ویژه بخرند. این محصولات معمولا بر اساس نیاز روزانه مشتریان و با قیمت مناسب ارائه می‌شوند.

در مورد دیجی کالا بیشتر بدانید

جهت ورود به سایت رسمی دیجی کالا  اینجا کلیک کنید digikala.com

** دیجی کالا نام یکی از وبگاه‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است. این وبگاه بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در ایران است و به‌طور میانگین روزانه بیش از ۸۵۰ هزار بازدیدکننده دارد. دفتر مرکزی این شرکت که برای امور مالی و بازرگانی استفاده می‌شود، در بلوار صبا در منطقه جردن تهران واقع است. دفتر دوم که محل استقرار تیم‌های مارکتینگ و تأمین کالا است در خیابان گاندی و دفتر سوم که مرکز پردازش نام دارد خارج از تهران در جاده قدیم کرج (فتح) واقع شده‌است.

  • **دیجی کالا اکنون در رتبه سوم الکسا در ایران بعد از گوگل و آپارات قرار دارد.
  • **زیرمجموعه‌های دیجی کالا ، دیجی‌استایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک) ، دیجی‌پی و دیجی فرش هستند

**تاریخچه دیجی کالا مدیرهای این سایت از سال ۸۳ تصمیم به راه‌اندازی آن گرفته و در سال ۱۳۸۵ توسط برادران، حمید و سعید محمدی بنیانگذاری شد. پرسنل اولیه آن ۵ نفر بودند که تا اسفند ۱۳۹۲ به ۲۰۰ نفر افزایش پیدا کرد و طبق گفته مدیران تا پایان سال ۹۳ به ۷۰۰ نفر رسید.این شرکت در سال ۹۱ پیشنهاد شراکت صندوق سرمایه‌گذاری سرآوا را پذیرفت. محمدی در مصاحبه‌ای در سال ۱۳۹۲ مدعی شد که دیجی کالا با فروش روزانه بیش از ۱ میلیارد تومان، سهمی بیش از ۸۵ درصد از بازار خرده فروشی آنلاین ایران را در دست دارد.مدیران شرکت معتقدند ارزش شرکت در سال ۱۳۹۴ به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رسیده‌است.

جهت ورود به سایت رسمی دیجی کالا  اینجا کلیک کنید digikala.com

**ایده شکل‌گیری دیجی کالا در مورد ایده و دلیل راه‌اندازی شرکت دیجی‌کالا، برادران محمدی گردانندگان این وب‌سایت فروش اینترنتی این داستان را بازگو می‌کنند که این دو برادر یعنی حمید و سعید محمدی در سال ۱۳۸۴ هر دو عکاسی دیجیتال را پیگیری می‌کردند. بعد از جستجو در اینترنت دربارهٔ دوربین‌ها، دوربین مورد نظر را از بازار خیابان جمهوری تهران خریداری کردند. اما بعد از چند روز پی بردند، لنز روی دوربین دست دوم و تعمیری است. این اتفاق ناخوشایند از تجربه خرید به شکل سنتی، جرقه اولیه تأسیس شرکت دیجی‌کالا بوده‌است.

**اشتغال‌زایی دیجی کالا تا دی ماه ۱۳۹۴، دیجی کالا با اشتغال زایی برای ۱۲۰۰ نفر، عملاً ۱۵ درصد از تعهدات بودجه‌ای دولت در حوزه اشتغال را عملی کرد. علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد رقمی که دولت باید برای ایجاد یک شغل هزینه کند، می‌گوید: «برای ایجاد یک شغل در پالایشگاه حدود ۱۲ میلیارد تومان هزینه نیاز است. در پتروشیمی نیز برای ایجاد ۷۰۰ شغل به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است و هزینه ایجاد شغل در بنگاه‌های میانی نیز ۵۰۰ میلیون تومان است.» حالا اگر ۱۲۰۰ شغلی را که با راه‌اندازی دیجی کالا به وجود آمده با در نظر گرفتن اینکه دیجی‌کالا یک بنگاه میانی است، ضرب در رقم مبنای آقای وزیر ۵۰۰ میلیون تومان کنیم، می‌شود ۶۰۰ میلیارد تومان. این در حالی است که کل بودجه دولت برای یک سال اشتغال‌زایی ۴ هزار میلیارد تومان است. به عبارتی دیجی‌کالا به‌تنهایی بدون محاسبه اشتغال‌زایی دیگر شرکت‌های نوپای موفق در ایران و بدون دریافت پولی از دولت با اشتغال‌زایی برای ۱۲۰۰ نفر ۱۵ درصد از تعهدات دولت را در حوزه ایجاد اشتغال عملی کرده‌است. صرف نظر از اینکه این تعداد نیرو‌های مستقیم دیجی‌کالا هستند و نیرو‌های بسیار دیگری هم به صورت غیرمستقیم از این فروشگاه ارتزاق می‌کنند که آن‌ها هم بعد از دیجی‌کالا به گردونه بازار کار پیوسته‌اند. دیجی‌کالا همچنین با مشارکت در برگزاری جشنواره توان تک که با هدف توانمندسازی معلولین برای ورود به حوزه کسب و کار برگزار گردید، در راستای ارتقای سازوکار اشتغال حمایت شده ‌ با سایر شرکت‌های نوپا ایرانی نظیر اسنپ و همچنین شرکت‌هایی نظیر کاله در کنار مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد قرار گرفت.
جهت ورود به سایت رسمی دیجی کالا  اینجا کلیک کنید digikala.com

 

خدمات و ویژگی‌ها از جمله اقلام به‌فروش رسیده در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا می‌توان به گوشی‌های موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و انواع رایانه، دوربین دیجیتال، ماشین‌های اداری، خودرو، کنسول‌های بازی، ساعت، لوازم خانگی و نیز ادوات موسیقی، زیور آلات، اسباب‌بازی، پوشاک و کتاب اشاره کرد. از ویژگی‌های دیجی‌کالا می‌توان به نقد و بررسی‌های مفصل و کامل آن در مورد انواع محصولات دیجیتال اشاره کرد. دیجی‌کالا خدمات پس از فروشی برای کالا‌هایی که می‌فروشد ندارد، اما (برای تعدادی از کالاها) خریداران هفت روز فرصت دارند تا اگر کالای خریداری شده ایرادی داشت آن را تعویض کنند. برخی از محصولات دارای گارانتی از نمایندگی‌های مختلف هستند. در تیرماه سال ۱۳۹۷ این شرکت اعلام کرد که با فروشگاه اینترنتی مواد غذایی آنلاین روکولند شریک شده و فروش محصولات سوپرمارکتی به صورت آنلاین را هم آغاز کرد.
دیجی‌کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به دیجی‌کالا با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

 

تماس با دیجی کالا digikala

تلفن تماس و فکس: ۶۱۹۳۰۰۰۰ – ۰۲۱، ۹۵۱۱۹۰۹۵ – ۰۲۱ (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته) دفتر مرکزی: استان تهران – شهر تهران – خیابان گاندی جنوبی – نبش خیابان ۲۱ – پلاک ۲۸ مرکز امور مشتریان: لطفاً کالا را برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا از طریق پست، تنها به صندوق پستی ۳۴۶۹-۱۵۸۷۵ ارسال نمایید. لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس گرفته و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیجی‌کالا جداً، خودداری کنید

 

ایمیل سازمانیدیجی‌کالا:info@digikala.com توجه داشته باشید که ۳۰۰۰۶۱۹۳۰۰۰۰ و ۱۰۰۰۶۱۹۳۰۰۰۰ تنها شماره‌هایی است که دیجی‌کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند؛ بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دیجی‌کالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دیجی‌کالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@digikala.com اطلاع دهید.

 

همچنین ۳۰۰۰۶۱۹۳۰۰۰۰ و ۱۰۰۰۶۱۹۳۰۰۰۰، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه دیجی‌کالا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره وجود ندارد.

 

  •    شماره تماس:    ۶۱۹۳۰۰۰۰ – ۰۲۱  و  ۹۵۱۱۹۰۹۵ – ۰۲۱

صادق محمدزاده

حدود 5 سال است که بــصورت تخصـصی و حـرفه ای در حـوزه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت مـی کند و تجربه همکاری با ده ها رسانه بزرگ اینترنتی را در کارنامه خود دارد. صادق سالـــهاست که یکی از بـرتـرین ها در زمینه تولید محتوای حرفه ای مطابق با الگوریتم های موتورهای جستجوگر در کشور است. همچنین حدود 2 سال است که بصورت جدی پروژه های سئو و بهینه سازی مجموعه بیست اسکریپت را مدیریت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا