شبکه های اجتماعیآموزش

آموزش حذف کش اینستاگرام آیفون

برنامه اینستاگرام که یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین برنامه های صفحات مجازی در جهان می باشد که بی شک هر یک از ما از این برنامه استفاده می کنیم و در طول روز ممکن است حتی به چندین ساعت نیز برسد. با این وجود از زمانیکه شما دیتا گوشی خود را روشن می کنید و وارد برنامه اینستاگرام می شوید، گوشی شما اقدام به دانلود تصاویر ویدیوهایی که دوستانتان آپلود کرده اند، می کند و در نهایت با استفاده از این ترفند وقتی شما اگر برنامه اینستاگرام را ببندید و مجددا بدون روشن کردن دیتا وارد شوید، این بار تمام تصاویر و ویدیوها بدون اینترنت و بصورت کش به نمایش گذاشته می شوند.

از این رو این تصاویر و ویدیوها با هر میزان کش و حجمی که دارا هستند، در گوشی شما ذخیره می شوند و می توانند بدون اینکه شما متوجه شوید، منجر به پرشدن حافظه گوشی شما شوند. به همین دلیل اخیرا ما «آموزش حذف کش اینستاگرام در اندروید» را دادیم و اما اگر گوشی شما مجهز به سیستم عامل IOS می باشد، می توانید در طی این آموزش با نحوه حذف کردن کش اینستاگرام در آیفون آشنا شوید. همراه ما باشید.

چگونه کش اینستاگرام را در ایفون پاک کنیم

اگر شما دارای گوشی هوشمند با سیستم عامل ios هستید، برای حذف کردن کش اینستاگرام باید طبق مراحل زیر اقدام به حذف کش کنید؛

1-از منو کاربری وارد تنظیمات گوشی آیفون شوید و کمی به پائین اسکرول کنید تا به بخش ” General” برسید.

2-بعد کلیک صفحه ای جدید برای شما باز خواهد شد که باید بر روی ” iPhone Storage ” کلیک کنید.

آموزش حذف کش اینستاگرام آیفون

3- کمی صبر کنید تا تمام برنامه های گوشی آیفون شما لود شود. سپس کمی به سمت پائین اسکرول کنید تا برنامه ” Instagram” را مشاهده کنید.

آموزش حذف کش اینستاگرام آیفون

حذف کش اینستاگرام آیفون

4- اینک شما باید برنامه اینستاگرام را با فشردن گزینه ” Delete App ” حذف نصب کنید. با حذف کردن برنامه اینستاگرام، کش ان نیز حذف خواهد شد. از این رو مجددا می توانید این برنامه را از فروشگاه اپ استور اپل دانلود و استفاده نمائید.

آموزش حذف کش اینستاگرام آیفون

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا