آموزش

چگونه ایرپادهای اپل را به یک کامپیوتر ویندوزی متصل کنیم؟

ایرپادهای اپل برای استفاده با دیگر محصولات اپل طراحی شده‌اند، اما این بدین معنا نیست که شما نمی‌توانید از آن‌ها با کامپیوتر ویندوزی خود استفاده کنید. جفت کردن ایرپادها با کامپیوتر در ابتدا کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا شما باید از ایرپادها همراه با کیس‌شارژ استفاده کنید، اما هنگامی‌که از فرایند مطلع باشید ادامه کار آسان است.

چگونه ایرپاد را با یک دستگاه ویندوزی جفت کنیم؟

1. ایرپادها را داخل کیس‌شارژ قرار دهید و از شارژ بودن آن‌ها اطمینان حاصل نمایید.

2. بدون درآوردن ایرپادها، درب کیس‌شارژ را باز کنید.

3. تا زمانی‌که نور داخل کیس به رنگ سفید چشمک بزند، انگشتتان را بر روی دکمه گردی که در پشت کیس‌شارژ قرار دارد نگه‌دارید.

4. تنظیمات بلوتوث را از سمت راست تسکبار باز کنید. همچنین می‌توانید “Bluetooth” را جستجو کنید و سپس برای باز شدن تنظیمات بلوتوث بر روی “Bluetooth and other devices settings” در لیست نتایج کلیک نمایید.

چگونه ایرپادهای اپل را به یک کامپیوتر ویندوزی متصل کنیم؟

5. در بالا صفحه تنظیمات بر روی “Add Bluetooth or other devices” کلیک کنید.

6. سپس در صفحه “Add a device” بر روی اولین گزینه برای بلوتوث کلیک نمایید. ایرپادهای اپل

چگونه ایرپادهای اپل را به یک کامپیوتر ویندوزی متصل کنیم؟

7. از لیست دستگاه‌های قابل یافت، AirPods option را انتخاب کنید.

چگونه ایرپادهای اپل را به یک کامپیوتر ویندوزی متصل کنیم؟8. پس از چند ثانیه، هنگامی که ایرپاد و کامپیوتر شما به یکدیگر متصل و یا در اصطلاح جفت شوند، یک صفحه تایید اتصال می‌بینید.

توجه: اگر خطای اتصال دریافت می‌کنید، پنجره تنظیمات بلوتوث و درب کیس ایرپاد خود را ببندید و سپس مراحل بالا را دوباره تکرار نمایید.

چگونه ایرپادهای اپل را به یک کامپیوتر ویندوزی متصل کنیم؟9. ایرپادها را از کیس خارج کنید.

10. آن‌ها را داخل گوش‌هایتان بگذارید و لذت ببرید.

وصل کردن ایرپادها به ویندوز به سادگی وصل کردن تمامی دستگاه‌های بلوتوثی دیگر است. هرگاه برای قطع کردن اتصال آماده بودید، کافیست ایرپادها را داخل کیس بگذارید و درب آن را ببندید.

نحوه اتصال دوباره ایرپاد و دستگاه ویندوزی جفت‌شده

چند ثانیه پس از خارج کردن ایرپادها از کیس، آن‌ها باید به صورت اتوماتیک به پی‌سی وصل شوند. اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد با دنبال کردن مراحل زیر مشکل را حل کنید.

1. همانطور که در بالا اشاره کردیم، از طریق آیکون بلوتوث در تسکبار و یا سرچ کلمه بلوتوث در منو استارت، صفحه تنظیمات بلوتوث را باز کنید.

چگونه ایرپادهای اپل را به یک کامپیوتر ویندوزی متصل کنیم؟2. به بخش Audio در زیر لیست “Bluetooth and other devices” بروید و سپس بر روی لیست ایرپاد کلیک کنید.

چگونه ایرپادهای اپل را به یک کامپیوتر ویندوزی متصل کنیم؟

3. برای اتصال دوباره ایرپاد و پی‌سی بر روی Connect کلیک کنید.

4. اگر ایرپادها را در گوش‌‌هایتان بگذارید یک صدا به منزله تایید اتصال می‌شنوید. صفحه تنظیمات بلوتوث شما در زیر‌لیست ایرپاد، “صدای متصل، موزیک” را نمایش می‌دهد.

چگونه ایرپادهای اپل را به یک کامپیوتر ویندوزی متصل کنیم؟

اگر به هر دلیلی ایرپادهای شما مجددا به کامپیوتر وصل نشدند، آن‌ها را داخل کیس‌شارژ بگذارید، تنظیمات بلوتوث ویندوز را ببندید و مراحل بالا را تکرار کنید. اگر باز هم مشکل داشتید این روند را تکرار کنید اما در مرحله 3، “remove” را انتخاب کنید تا ایرپادهای شما از جفت‌بودن با کامپیوتر دربیایند و سپس مراحل اتصال را که در ابتدای متن ذکر شد، دنبال کنید.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا