آموزش

چگونه اپ‌ها را مستقیما بر روی اپل‌واچ نصب کنیم؟

با انتشار watchOS 6، اپل‌واچ یک قدم به مستقل شدن از آی‌فون نزدیک شد. درحالی که همچنان نمی‌توانید یک اپل‌واچ را بدون آی‌فون تنظیم کنید، اکنون می‌توانید بدون لمس اسمارت‌فون خود به نصب و حذف برنامه‌ها بر روی اپل‌واچ بپردازید. در ادامه این مطلب با آموزش نصب اپ بر روی اپل‌واچ با ما همراه باشید. اپ‌ها در اپل‌واچ

چگونه به نصب برنامه بر روی اپل‌واچ بپردازیم؟

اگر اپ Watch را در آی‌فون خود باز کنید و به تب App Store بروید، متوجه خالی‌بودن این صفحه می‌شوید. اکنون در آپدیت watchOS 6، اپ‌استور به اپل‌واچ شما منتقل شده است.

برای نصب اپ بر روی اپل‌واچ خود، دکمه دیجیتال‌کراون را فشار دهید تا صفحه اپ‌ها باز شود. در این صفحه اپ “App Store” را پیدا نمایید و بر روی آن ضربه بزنید.
حال شما شاهد اپ‌استور اپل‌واچ خواهید بود که تمامی اپ‌های مختص به watchOS را بر روی صفحه لیست کرده است.

چگونه اپ‌ها را مستقیما بر روی اپل‌واچ نصب کنیم؟در بالای این صفحه شما یک نوار جستجو و در انتهای آن یک لیست curated از اپ‌ها را خواهید داد.
اگر به‌دنبال اپ خاصی هستید، بر روی نوار “Search” در بالای صفحه ضربه بزنید. شما شاهد دو روش برای جستجو اپ‌ها خواهید بود. برای نوشتن کلمات با انگشت بر روی صفحه اپل‌واچ بر روی “Scribble” ضربه بزنید. همچنین می‌توانید برای کمک گرفتن از Siri برای جستجوی اپ بر روی “Dictation” ضربه بزنید.
چگونه اپ‌ها را مستقیما بر روی اپل‌واچ نصب کنیم؟برای مشاهده جزئیات هر اپ، بر روی آن ضربه بزنید. در صفحه بعدی شما می‌توانید توضیحات و اسکرین‌شات‌هایی از اپ را مشاهده نمایید.
به منظور دانلود اپ بر روی دکمه “Get” ضربه بزنید. اگر برنامه نیاز به پرداخت هزینه داشته باشد، شما قیمت آن را بر روی دکمه دانلود خواهید دید.
چگونه اپ‌ها را مستقیما بر روی اپل‌واچ نصب کنیم؟اگر این اولین باری است که شما یک اپ را از اپ‌استور در اپل‌واچ دانلود می‌کنید، باید پسورد اپل ‌آی‌دی خود را وارد نمایید. شما می‌توانید این پسورد را بر روی صفحه اپل‌واچ و یا از گوشی وارد نمایید.

برای نوشتن پسورد از طریق گوشی بر روی دکمه “Password” و سپس دکمه کیبورد ضربه بزنید.
چگونه اپ‌ها را مستقیما بر روی اپل‌واچ نصب کنیم؟حال پسورد اپل آی‌دی خود را با آی‌فون وارد نمایید.
چگونه اپ‌ها را مستقیما بر روی اپل‌واچ نصب کنیم؟پس از واردکردن پسورد، اپ اپ‌استور در اپل‌واچ شما به صفحه اپ بازمی‌گردد و شما شاهد شروع دانلود برنامه خواهید بود.

پس از دانلود برنامه، برای اجرای آن می‌توانید بر روی دکمه “Open” ضربه بزنید. همچنین می‌توانید اپ دانلود‌شده را بر روی صفحه اپل‌واچ پیدا کنید.

اپ‌های آی‌فون با اپ‌های همراه اپل‌واچ

اگر شما یک اپ آی‌فون را که دارای یک اپ همراه برای اپل‌واچ نیز هست بر روی اسمارت‌فون خود نصب کنید، اپ همراه آن به‌طور اتوماتیک بر روی اپل‌واچ شما نصب خواهد شد.

شما می‌توانید این ویژگی را بر روی اپ واچ خود غیرفعال نمایید. از تب “My Watch” به بخش “General” بروید. در قدم بعدی بر روی تاگل “Automatic App Install” ضربه بزنید.
چگونه اپ‌ها را مستقیما بر روی اپل‌واچ نصب کنیم؟شما همچنین می‌توانید به‌صورت جداگانه اپ را از اپل واچ خود حذف نمایید. به تب “My Watch” بروید، بخش “Installed on Apple Watch” را پیدا کنید و سپس با انتخاب اپ مدنظر آن را حذف نمایید.
چگونه اپ‌ها را مستقیما بر روی اپل‌واچ نصب کنیم؟در صفحه بعدی بر روی “Show App on Apple Watch” ضربه بزنید.
چگونه اپ‌ها را مستقیما بر روی اپل‌واچ نصب کنیم؟

چگونه اپ‌ها را در اپل‌واچ پاک کنیم؟

پاک کردن اپ‌ها در اپل‌واچ نیز به‌سادگی قابل انجام است‌. دکمه دیجیتال‌کراون را فشار دهید تا به صفحه اپ‌ها بروید. بر روی اپ مدنظر ضربه برنید و چند ثانیه صبر کنید.
پس از مشاهده آیکون کوچک “X” در گوشه بالایی سمت چپ می‌توانید اپ را از دستگاه حذف نمایید.
در صورت تمایل می‌توانید اپ‌های پیش‌فرض اپل‌واچ مانند Breathe و Stocks را نیز به همین روش حذف کنید.
بر روی آیکون “X” و سپس “Delete app” ضربه بزنید.
چگونه اپ‌ها را مستقیما بر روی اپل‌واچ نصب کنیم؟بهتر است بدانید که اگر تاکنون دستگاه خود را به watchOS 6 ارتقا نداده‌اید، اپ‌استور و واچ‌فیس‌های جدید قابل‌تنظیم ارزش این آپدیت را دارند.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا