آموزش

با اپلیکیشن NotiBox دیگر نگران از دست دادن اعلان‌های گوشی‌تان نباشید

زمانی‌که شما در گوشی یا تبلت‌تان، نوتیفیکیشنی (اعلانی) را دریافت می‌کنید، می‌توانید همان موقع آن را مشاهده کرده یا اینکه با زدن دکمه‌ی clear یا گزینه‌ای نظیر آن، اعلان‌ها را یکی‌یکی یا یک‌جا پاک کنید. اما آیا راهی برای مرور اعلان‌های از دست رفته وجود دارد؟ اپلیکیشن «نوتیباکس» (NotiBox) مشکل شما را حل می‌کند.

گاهی اوقات، زمانی‌که می‌خواهید اعلان‌های گوشی یا تبلت خود را مرور کنید و آن‌ها را ببینید، ممکن است به اشتباه آن‌ها را پاک ‌کنید؛ در چنین شرایطی واقعا آرزو می‌کنید که ای‌کاش این اشتباه را مرتکب نشده بودید. با حذف اعلان‌ها، امکان مشاهده‌ی آن‌ها وجود ندارد مگر اینکه تک‌تک اپلیکیشن‌های روی گوشی‌تان را وارسی کنید تا متوجه شوید که پیام وارد شده از سوی کدام‌یک از آن‌ها بوده است.

اما یک راه ساده‌تر نیز وجود دارد که تضمین می‌کند شما تمام اعلان‌هایتان را به‌صورت دسته‌بندی شده و منظم، هر وقت که بخواهید در اختیار داشته باشید. حتی زمانی‌که اعلان‌هایتان را حذف کنید باز هم می‌توانید از این قابلیت‌ها استفاده کنید. این کار از طریق NotiBox صورت می‌گیرد.

NotiBox یک اپلیکیشن اندرویدی رایگان است که از اعلان‌های دستگاه‌تان پشتیبان (‌Back up) تهیه می‌کند و به شما اجازه می‌دهد هر وقت که نیاز داشتید آن‌ها را مرور کنید. این اپلیکیشن یک حالت مزاحم نشوید (Do not disturb) دارد که تمام اعلانات را متوقف می‌کند ولی همچنان آن‌ها را ثبت و ضبط کرده و از آن‌ها پشتیبان می‌گیرد.

با اپلیکیشن NotiBox دیگر نگران از دست دادن اعلان‌های گوشی‌تان نباشیداپلیکیشن NotiBox را نصب کنید و به آن اجازه دسترسی به اعلانات را بدهید. به محض اینکه اجازه‌ی دسترسی داده شد، آن را تنظیم کنید تا شروع به بک‌آپ گیری اعلانات کند. کلید بالا سمت را بزنید تا به بخش تنظیمات دستگاه بروید. اگر می‌خواهید از اعلانات سیستمی گوشی نیز پشتیبان بگیرید باید گزینه‌ی System Notifications را در قسمت تنظیمات فعال کنید. شما می‌توانید بازه‌ی زمانی مورد نظرتان را برای پشتیبان‌گیری در این بخش تنظیم کنید.

با اپلیکیشن NotiBox دیگر نگران از دست دادن اعلان‌های گوشی‌تان نباشیدصفحه‌ی App Preference به شما اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌هایی را از بک‌آپ گیری مجزا کنید. برای اینکه اعلان‌های ضبط‌شده را مرور کنید برنامه را باز کنید و یک خط زمانی (Timeline) از اعلان‌هایی که دریافت کردید را ببینید. با فشردن بر روی یک اعلان شما به درون اپلیکیشنی که آن اعلان از آن نشات گرفته است هدایت می‌شوید.

این اپلیکیشن هنگام فعال‌سازی در تقویم گوگل یک رویداد به ثبت می‌رساند و تا وقتی که شما رویداد را تایید نکنید اپلیکیشن از آغاز بک‌آپ‌گیری خودداری می‌کند. با اپلیکیشن اندرویدی NotiBox دیگر لازم نیست نگران از دست دادن اعلان‌های گوشی یا تبلت‌تان باشید.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا