آموزش

چگونه با تبدیل فایل پاورپوینت به ورد آن را قابل ویرایش کنیم؟

گاهی اوقات نیاز داریم تا فایل پاورپوینت خود را به‌شکل نسخه چاپی یا Handouts با مخاطبان به‌اشتراک‌ بگذاریم. شما می‌توانید ارایه خود را از مایکروسافت پاورپوینت پرینت بگیرید تا در اختیار مخاطبان قرار دهید؛ اما تبدیل پاورپوینت به یک داکیومنت ورد به شما اجازه می‌دهد تا از ابزارهای پرکاربرد فرمت و قالب‌بندی ورد استفاده کنید.

در ادامه این مطلب با آموزش تبدیل فایل پاورپوینت به ورد با بیست اسکریپت مگ همراه باشید.

تبدیل فایل پاورپوینت به ورد

فایل پاورپوینت خود را باز کنید و به تب “File” بروید. سپس از نوار کناری تب گزینه “Export” را انتخاب کنید.
چگونه با تبدیل فایل پاورپوینت به ورد آن را قابل ویرایش کنیم؟در قسمت زیر منو Export گزینه “Create Handouts” را خواهید دید. بر روی آن کلیک کنید.
چگونه با تبدیل فایل پاورپوینت به ورد آن را قابل ویرایش کنیم؟پس از انتخاب گزینه “Create Handouts”، اطلاعات مفیدی درباره این‌که شما قادر به انجام چه کارهایی هستید، نمایش داده خواهد شد:

  • اسلایدها و نوت‌ها را در یک سند ورد قرار دهید
  • محتوا را در داخل ورد ویرایش و فرمت کنید
  • هنگامی‌که ارایه تغییر می‌کند، اسلایدها را به‌صورت خودکار در handout آپدیت و به‌روزرسانی نمایید.

در زیر این اطلاعات آیکون “Create Handouts” را خواهید دید؛ بر روی آن کلیک کنید.

چگونه با تبدیل فایل پاورپوینت به ورد آن را قابل ویرایش کنیم؟

پنجره “Send to Microsoft Word” با چند گزینه طرح‌بندی مختلف صفحه ظاهر خواهد شد. گزینه‌ای را که برای ارایه خود مناسب می‌دانید، انتخاب کنید. در این مثال ما گزینه “Blank lines below slides” را انتخاب نموده‌ایم. درنهایت هر زمان که آماده بودید بر روی “OK” کلیک نمایید.
چگونه با تبدیل فایل پاورپوینت به ورد آن را قابل ویرایش کنیم؟توجه: اگر می‌خواهید هنگامی‌که ارایه پاورپوینت اصلی ویرایش می‌شود محتوای داخل اسلایدها نیز به‌طور خودکار به‌روزرسانی شوند، گزینه “Paste link” را انتخاب کنید.

پس از این‌که بر روی “OK” کلیک کنید، ارایه به‌صورت خودکار در یک پنجره ورد باز خواهد شد. برای ویرایش هر قسمت از محتوای اسلایدها، به‌سادگی بر روی اسلاید موردنظر دو مرتبه کلیک کنید و سپس شروع به ویرایش محتوا نمایید.
چگونه با تبدیل فایل پاورپوینت به ورد آن را قابل ویرایش کنیم؟اگر شما گزینه “Blank lines below slide” را انتخاب کنید، فضایی برای ایجاد یادداشت در زیر هر یک از اسلایدها ایجاد خواهد شد. اگر شما از قبل در نسخه پاورپوینت خود یادداشت داشته باشید، با انتخاب گزینه “Blank lines below slide” این یادداشت‌ها در handout نشان داده خواهند شد.

این محتوا چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا