آموزششبکه های اجتماعی

نحوه برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتس اپ

برنامه کاربردی واتس اپ “WhatsApp” یکی از پیام رسان های رایگان است که در نسخه های متفاوت برای پلتفرم های مختلف مانند Android , PC , IOS منتشر شده است که شما کاربران می توانید با خیالی آسوده و امنیت بالا از این پیام رسان محبوب استفاده نمایید.پیام رسان واتس اپ به مدت طولانی است که برای کاربران خود تماس تصویری را نیز فراهم ساخته است و کاربران آن می توانند با یکدیگر تماس تصویری داشته باشند.اما مهندسین این پیام رسان در اقدامی جالب و کاربردی،گزینه جدیدی را به این برنامه کاربردی اضافه کردند که حتما برای شما لازم خواهد بود.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی بیست اسکریپت مگ خواهیم گفت.

قابلیت عالی نسخه آخر پیام رسان واتس اپ

پیام رسان واتس اپ در آخرین نسخه به روز رسانی خود ، قابلیتی جدید را به پیام رسان خود اضافه کردند که می توانید به کمک آن تماس تصویری برقرای نمایید.لازم به ذکر است که تماس تصویری گروهی حداکثر برای 3 نفر است و بیش از 3 نفر ممکن نیست و انتظار می رود که در نسخه های بعدی این میزان کاربر افزایش یابند.

تماس ویدیویی گروهی بسیار کاربردی است برای مثال اگر شما به مشکل خوردید می توانید با همکارنتان تماس ویدیویی برقرار نمایید و در آن با یکدیگر مسائل و مشکلاتی که در حوزه های مختلف کاری برای شما پیش آمده اند را برطرف سازید.

برای برقرای ارتباط ویدیویی گروهی تنها کافی است که برنامه پیام رسان واتس اپ را به آخرین نسخه ارتقا دهید و مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهید.

1-بعد از نصب نسخه آخر پیام رسان واتس اپ،وارد قسمت گفتگوی فردی که قصد دارید با او تماس تصویری برقرار نمایید،شوید.

نحوه برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتس اپ

2-بر روی آیکون “Call” که در سمت راست هر مخاطب قرار دارد کلیک کنید.

نحوه برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتس اپ

3-سپس بر روی این آیکون کلیک کنید.

نحوه برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتس اپ

4-در این مرحله شما وارد قسمت “Add Participant” می شوید که در این مرحله افرادی که می خواهید به تماس تصویری شما اضافه شود را انتخاب نمایید.

نحوه برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتس اپ

5-اینک بر روی مخاطب مورد نظر کلیک نمایید.بعد از کلیک کردن پیغامی به شما ارسال می شود که از اضافه شدن مخاطب خود به تماس گروهی موافق هستید یا خیر؟!

نحوه برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتس اپ

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا