آموزش

چگونه به پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟

اگر قصد دارید در ارایه پاورپوینت خود در مورد تاریخ‌های مهمی صحبت کنید، وارد کردن تقویم کار راحتی‌ست!
پاورپوینت قالب‌های زیادی برای تقویم دارد. کافیست قالبی را که دوست دارید انتخاب و ماه مورد نظر را در اسلاید کپی کنید. با بیست اسکریپت مگ همراه باشید‌.

قرار دادن تقویم در پاورپوینت

پاورپوینت خود را باز کنید. به صفحه مورد نظر بروید. در مکانی که می‌خواهید تقویم قرار بگیرد، روی “File” کلیک کنید.

چگونه به پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟

از پنجره سمت چپ “New” را انتخاب کنید.

چگونه به پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟

در نوار جستجو “calendar” را تایپ کنید و سپس اینتر بزنید. از میان قالب‌های موجود، تقویمی را که دوست دارید انتخاب کنید. اگر هیچ یک از قالب‌ها را نپسندیدید، می‌توانید قالب‌های موجود آفیس را آنلاین جستجو کنید.

چگونه به پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟

زمانی که قالب مورد نظر را انتخاب کردید، توضیحات آن نمایش داده می‌شود. روی “Create” کلیک کنید.

چگونه به پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟

تقویم در یک اسلاید جدید پاورپوینت ظاهر می‌شود. هر یک از ماه‌ها در یک اسلاید نمایش داده خواهد شد.
ماه مد نظر خود را انتخاب کنید. در این مثال ماه اکتبر را انتخاب می‌کنیم.

چگونه به پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟

روی اسلاید راست کلیک کنید و از منو “Copy” را بزنید. همچنین می‌توانید از ترکیب دکمه‌های Ctrl+C استفاده کنید.

چگونه به پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟

به ارایه خود برگردید و در مکانی که می‌خواهید تقویم نشان داده شود، راست‌ کلیک کنید. در منو “Keep Source Formatting” را از “Paste” کلیک کنید. با این کار پس‌زمینه تقویم، قالب ارایه شما را می‌گیرد. همچنین می‌توانید از ترکیب دکمه‌های Ctrl+V استفاده کنید.

چگونه به پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟

پس از اینکه تقویم وارد پاورپوینت شد، می‌توانید روزها و اطلاعات مربوط را وارد کنید.

چگونه به پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟

اگر می‌خواهید این ارایه را با اعضا مرتبط به اشتراک بگذارید تا آن‌ها هم از تاریخ‌های مهم مطلع باشند، از دکمه “Share” در گوشه سمت راست استفاده کنید.

چگونه به پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟

از شما خواسته می‌شود تا نوع فایل را برای اشتراک‌گذاری انتخاب کنید. در این مثال، ما فایل را به عنوان پاورپوینت به اشتراک می‌گذاریم.

چگونه به پاورپوینت تقویم اضافه کنیم؟

پس از انتخاب، لیستی از کاربران پیش‌فرض ایمیل شما به همراه فایل ضمیمه شده، باز خواهد شد. ایمیل‌های مورد نظر را وارد و روی “Send” کلیک کنید.

این محتوا چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا