آموزش

چگونه نام فولدر برنامه‌ها را در آی‌او‌اس مخفی کنیم؟

اگر شما از آن دسته کاربران خلاقی باشید که فولدر برنامه‌ها را بر اساس رنگ دسته‌بندی می‌کنید، این طلب مختص شماست.
در حالیکه می‌توانید نام فولدر را بر اساس اپ‌های در آن و با رنگ پوشه تعریف کنید، اما دانستن این نکته که در آیفون می‌توانید آن‌ها را بدون نام بگذارید، بد نیست.

شاید این کار در ابتدا بی کاربرد به نظر برسد اما خودتان امتحان کنید.
در سیستم آی‌او‌اس خود اگر روی نام یک فلدر ضربه بزنید و انگشتتان را نگه دارید؛ یک باکس خاکستری پشت آن ظاهر می‌شود. روی نام بزنید و همه چیز را پاک و سپس”done” را لمس کنید. نام فلدر دوباره ظاهر خواهد شد! همچنین اگر به جای نام فولدر یک اسپیس هم تایپ کنید همین اتفاق می‌افتد.

چگونه نام فولدر برنامه‌ها را در آی‌او‌اس مخفی کنیم؟

برای حذف کردن نام فلدر آی‌فون خود باید اسپیس زیر را کپی کنید. (یک کاراکتر یونی‌کد از یک فضای خالی بریل به جای یک فضای خالی “نرمال”)

[⠀] – اسپیس بین براکت‌ها را کپی کنید

اگر کپی کردن اسپیس بالا به حل مسئله کمکی نکرد، همین اسپیس را از اینجا کپی کنید.
به هر صورت که اسپیس بالا را کپی می‌کنید، برای دسترسی راحت‌تر به آن، آن را در نوتس داکیومنت خود کپی کنید. برای اینکه یادتان بماند، اسپیس را بین براکت، پرانتز و … قرار دهید.

حالا به فولدری که قصد حذف نام آن را دارید، بروید. روی آن ضربه بزنید و نگه‌ دارید. اسپیس بالا را به جای نام کپی کنید و تمام!

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا