آموزش

آموزش ساخت صفحه اختصاصی گوگل پلاس

همانطور که می دانید گوگل پلاس ( Google Plus ) سرویس شبکه اجتماعی تحت مالکیت گوگل است. این سرویس اگر چه نتوانست محبوبیت بالایی در بین کاربران داشته باشد اما همچنان یکی از سرویس های شبکه اجتماعی تاثیرگذار و مهم به شمار می رود. اگر حساب گوگل دارید می توانید به راحتی اقدام به فعالسازی سرویس +Google نمایید اما موضوعی که در این مطلب از بیست اسکریپت مگ می خواهیم به آن بپردازیم آموزش ساخت صفحه اختصاصی گوگل پلاس است.

چگونه می توانیم صفحه اختصاصی گوگل پلاس ایجاد کنیم؟

صفحه اختصاصی گوگل پلاس یا به عبارتی Custom Google+ URL یکسری مراحل و الزامات دارد که می بایست تامین شوند تا اجازه ساخت صفحه اختصاصی داده شود. موارد بشرح زیر است:

  1. حساب گوگل پلاس شما حداقل می بایست 10 فالوور داشته باشد.
  2. حداقل 30 روز از تاریخ ایجاد اکانت شما گذشته باشد.
  3. صفحه پروفایل شما می بایست تصویر داشته باشد.
  4. اکانت شما می بایست مشکلی نداشته و در وضعیت نرمال باشد.

توجه داشته باشید که طبق قوانین شما نمی توانید مالکیت حقوقی یک برند را برای گوگل پلاس خود ثبت کنید. در اینصورت یا اجازه ساخت حساب گوگل پلاس داده نخواهد و یا پس از ایجاد حذف می شود.

در زیر به مجموعه قوانین و شرایط ساخت صفحه اختصاصی گوگل پلاس اشاره شده است:

آموزش ساخت صفحه اختصاصی گوگل پلاس

در ابتدا چیزی که نیاز است داشتن حساب گوگل است. اگر حساب گوگل دارید می توانید به راحتی اقدام به فعالسازی گوگل پلاس نمایید اما چنانچه حساب گوگل ندارید می بایست اقدام به ایجاد آن نمایید.

در صورتی که گوگل پلاس را فعال نکرده باشید پس از ورود به صفحه Google Plus محیط فعالسازی گوگل پلاس نمایان می شود و می توانید به راحتی اقدام به فعالسازی آن نمایید. پس از اینکار نوبت ویرایش پروفایل و جاگذاری تصویر برای پروفایل است. در تصویر زیر مسیر دستیابی به ویرایش پروفایل مشخص شده است.

آموزش ساخت صفحه اختصاصی گوگل پلاس

پس از اینکار تنها کافیست حداقل 10 فالوور داشته باشید. در صورتی که فالوور زیادی ندارید برای اینکار می توانید از دوستان و همکاران خود تقاضا کنید شما را فالو کنند تا به حد نساب مورد نظر برسید. پس از اینکار اگر حساب گوگل شما بیش از 30 روز عمر داشته باشد بصورت خودکار پیشنهاد ساخت صفحه اختصاصی گوگل پلاس به شما داده می شود. در غیر اینصورت می بایست تا موعد مقرر صبر نمایید تا امکان انجام اینکار برای صفحه گوگل پلاس شما مهیا شود.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا