آموزششبکه های اجتماعی

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

ساخت اکانت اینستاگرام شاید یکی از مهم ترین سوالاتی باشد که کاربران مبتدی ممکن است با آن روبرو شده باشند و به دلیل عدم آشنایی با این شبکه مجازی نتوانند به سادگی مراحل اولیه را پشت سر بگذارند. اینستاگرام یکی از برنامه های پر بازدید و محبوب شبکه های اجتماعی است که این روزها چندین میلیون یوزر و کاربر در این شبکه مجازی در حال فعالیت هستند و در طول روز تصاویر و پست های مختلفی را با ابزارهای ویرایشگر این برنامه، آپلود می کنند.

این برنامه راه بسیار زیادی را سپری کرده است و هم اکنون تبدین به اینستاگرامی شده است که هر یک از ما می توانیم از آن بصورت رایگان استفاده کنیم و بدون پرداخت هزینه های سنگین سرور و… تنها با روشن کردن دیتا گوشی با دوستان خود در ارتباط باشیم. از این رو اگر شما قصد ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر را دارید، در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی بیست اسکریپت مگ با آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

ساخت اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

1- در قدم اول از این لینــــــک، شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه آبی رنگ Next کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

2- کمی صبر کنید تا به شماره تلفن وارد کرده، رمز یکبار مصرف ارسال شود. بعد از دریافت رمز یکبار مصرف، در کادر خالی وارد کنید و بر روی Next کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

3- در کادر خالی بالا، نام کامل خود را و همچنین در قسمت پائین پسوردی که مدنظرتان است را وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

4- شما با موفقیت وارد اینستاگرام شدید. بر روی Next کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

5- بر روی Skip کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

6- بر روی Skip کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

7- در صورت دلخواه می توانید عکسی را با عنوان عکس پروفایل خود آپلود کنید. در غیر اینصورت بر روی Skip کلیک کنید.

8-تبریک! شما با موفقیت وارد اینستاگرام شدید و همان گونه که در پائین تصویر مشاهده می کنید، می توانید اقدام به گذاشتن پست و سایر کارهایی که در نسخه موبایل وجود دارد را انجام دهید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل

برای ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیلی می بایست وارد این لینـــــک شوید و سپس گزینه Email را از بالا سمت راست همانند تصویر زیر انتخاب کنید و طبق مراحل بالا بصورت مرحله به مرحله پیش بروید تا اکانت اینستاگرام را بسازید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

توجه 1 : برای امنیت هر چه بیشتر حساب کاربری خود، می توانید در قسمت پروفایل اقدام به ثبت شماره تلفن و ایمیل خود کنید.

توجه 2 : اگر شما حساب کاربری اینستاگرام دارید، می توانید با کلیک بر روی این لینـــک بصورت مستقیم وارد حساب کاربری  خود با کامپیوتر شوید.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا