شبکه های اجتماعیآموزش

آموزش تگ کردن در استوری و پست اینستاگرام

همان گونه که مطلع هستید، اینستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی نه تنها در داخل کشور و بلکه در سطح جهانی می باشد که دارای قابلیت ها و ابزارهای داخلی متعددی است که اگر تصمیم به استوری گذاشتن و پست کردن تصاویر در حساب کاربری اینستاگرام خود دارید، دیگر نیازی به برنامه های جانبی نخواهید داشت چرا که برنامه اینستاگرام دارای ابزارهای متعددی است که شما می توانید پست و استوری خود را بهتر از همیشه منتشر کنید.

اما اینستاگرام از همان ابتدا تمام این قابلیت ها را نداشت و به مرور زمان در طی آپدیت های مختلف توانست به پیشرفت کاملا موثری در زمان حال برسد که شما با استفاده از آن می توانید نیازهای خود را نسبت به برنامه های دیگر مانند ویرایش تصاویر و…. رفع نمایید. از این رو یکی دیگر از قابلیت هایی که شاید تاکنون در مورد آن چیزهای زیادی شنیده باشید، می توان به تگ کردن در اینستاگرام اشاره کرد.

تگ کردن در اینستاگرام (tag someone on instagram post) به معنای این است که شما می توانید در پست یا استوری اینستاگرام خودتان، افرادی که مدنظرتان است را تگ کنید که وقتی شما آنها را تگ می کنید، برایشان پیغامی ارسال خواهد شد که گویای این است که شما او را در پست یا استوری تگ کرده اید. از این رو اگر با این قابلیت آشنا نیستید، در ادامه شما را با نحوه تگ کردن در اینستاگرام بصورت جداگانه آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

1- نحوه تگ کردن افراد در استوری

استوری گذاشتن یکی از رایج ترین فعالیت های کاربران در صفحه اجتماعی اینستاگرام است که کاربران می توانند تنها در طی 24 ساعت استوری شما را مشاهده کنند! این بدان معناست که محدودیت در زمان انتشار حاکم است و اگر برایتان بسیار مهم است می توانید اقدام به پست کردن تصویر یا ویدیو یا متن مورد نظرتان کنید که هیچ محدودیت زمانی در آن وجود ندارد.

برای این کار، شما باید چند مرحله ساده را پیش بروید که در ادامه بصورت مرحله به مرحله به آنها اشاره خواهیم کرد و شما باید بصورت مرحله به مرحله پیش بروید که این مراحل عبارتند از؛

  • وارد اینستاگرام شوید و سپس آیکون دوربین سیاه رنگ بالای صفحه را انتخاب کنید.

آموزش تگ کردن در استوری و پست اینستاگرام

  • استوری که مدنظرتان است را انتخاب کنید.
  • اینک آیکون استیکر که در بالای صفحه و در تصویر ذیل مشخص شده است را انتخاب نمائید.

آموزش تگ کردن در استوری و پست اینستاگرام

  • استیکر زرد و نارنجی رنگ که MENTION@ نوشته شده است را انتخاب کنید.

آموزش تگ کردن در استوری و پست اینستاگرام

  • اینک آیدی فردی که تصمیم به تگ کردن او را دارید، تایپ کرده و از لیست آیدی های نشان داده شده انتخاب کنید.

آموزش تگ کردن در استوری و پست اینستاگرام

  • در نهایت استوری خود را منتشر کنید.

2- نحوه تگ کردن افراد در پست اینستاگرام

برای تگ کرفتن افراد در پست های اینستاگرامی، همانند تگ کردن افراد در استوری بسیار ساده و آسان است چرا که شما می توانید تنها در چند ثانیه تمام این فرآیند را انجام دهید. از این رو اگر تصمیم به یادگیری این فرایند دارید، در ادامه بصورت مرحله به مرحله آشنا خواهید شد؛

  • وارد اینستاگرام شوید و آیکون انتشار پست را انتخاب کنید.

آموزش تگ کردن در استوری و پست اینستاگرام

  • سپس تصویر مدنظر را انتخاب کنید و در صورت نیاز افکت های تصویری را به آن اضافه کنید.
  • اینک شما به صفحه ای همانند تصویر ذیل رسیده اید که می توانید گزینه Tag People را مشاهده کنید.

آموزش تگ کردن در استوری و پست اینستاگرام

  • گزینه مربوطه را انتخاب کنید و سپس با انتخاب هر قسمت از تصویر می توانید افراد مختلف را در پست خود تگ کنید.

آموزش تگ کردن در استوری و پست اینستاگرام

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا