آموزش

چگونه به نوار منو مک، یک نمایشگر اموجی اضافه کنیم؟

استفاده از اموجی در مک به همان سادگی استفاده از آن در تلفن‌همراه است. برای دسترسی آسان به اموجی‌ها، نمادها و چیزهای دیگر تنها چند کلیک کافیست تا یک نمایشگر اموجی به نوار منوی مک اضافه کنید.

مک به‌خوبی آی‌فون و آی‌پد از اموجی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با فشردن کلیدهای Control+Command+Space در هرکجا، پنل اموجی را باز کنید؛ اما این نمایشگر اموجی بزرگ‌تر، کاتالوگ کامل اموجی‌های مک شما را قابل جستجو می‌کند‌.

از بین تمام روش‌های وارد کردن اموجی، این روش ساده‌ترین راه ممکن است. شما تنها با دو کلیک می‌توانید از اموجی‌ها استفاده کنید. با استفاده از این راهنما می‌توانید به‌سادگی از تمام نماد‌ها و ایموجی‌های ممکن استفاده نمایید. پس با ما همراه باشید.

اضافه کردن یک نمایشگر امواجی به نوار منو

این گزینه به طور پیش‌فرض در نوار منوی مک وجود ندارد اما کافیست تا یک بار آن را فعال کنید. بر روی لوگوی اپل در بالای صفحه و سپس دکمه “System Preferences” کلیک کنید.
چگونه به نوار منو مک، یک نمایشگر اموجی اضافه کنیم؟بر روی آیکون “Keyboard” کلیک نمایید.
چگونه به نوار منو مک، یک نمایشگر اموجی اضافه کنیم؟به تب “Keyboard” بروید و سپس گزینه “Show keyboard and emoji viewers in menu bar” را تیک بزنید.
چگونه به نوار منو مک، یک نمایشگر اموجی اضافه کنیم؟پس از فعال کردن این گزینه یک دکمه جدید مانند تصویر زیر در نوار منو ظاهر می‌شود.

استفاده از نمایشگر اموجی

در حالی‌که یک تکست‌باکس باز کرده‌اید از نوار منو بر روی نماد نمایشگر اموجی کلیک کنید. سپس گزینه “Show Emoji & Symbols” را انتخاب نمایید.
چگونه به نوار منو مک، یک نمایشگر اموجی اضافه کنیم؟نمایشگر اموجی و نمادها ظاهر خواهند شد. شما می‌توانید بین تمام این اموجی‌ها و نماد‌ها بگردید و یا مواردی را که دوست دارید، جستجو کنید. پس از انتخاب اموجی مورد‌نظر برای وارد کردن آن، بر روی اموجی دو مرتبه ‌کلیک نمایید.
چگونه به نوار منو مک، یک نمایشگر اموجی اضافه کنیم؟بعد از وارد کردن اموجی می‌توانید نمایشگر اموجی را ببندید. اگر دوباره به آن نیاز داشتید، می‌توانید باز هم از نوار منو به آن دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌توانید اموجی مورد‌علاقه خود را با کلیک بر روی “Add to Favorites” انتخاب کنید تا به آن دسترسی سریع داشته باشید‌. حتی اگر اموجی مورد‌علاقه‌ای نداشته باشید، می‌توانید اموجی‌هایی که بیشتر مواقع از آن‌ها استفاده می‌کنید را در قسمت Frequently Used پیدا کنید. این روش ساده‌ترین و بهترین راه ممکن است.

سازمان‌دهی نوار منو

چگونه به نوار منو مک، یک نمایشگر اموجی اضافه کنیم؟

نوار منوی مک به‌راحتی شلوغ می‌شود. همین امر موجب می‌شود تا چیزهایی را که به آن‌ها نیاز دارید به‌سختی پیدا کنید؛ حال آن که نمایشگر اموجی را نیز به آن اضافه نموده‌اید. خوشبختانه امکان تنظیم مجدد نوار منو و مرتب کردن آن وجود دارد. شما می‌توانید نمایشگر اموجی و یا تقریبا هر چیز دیگری را از نوار منو به هر کجا که دوست دارید منتقل کنید.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا