خبر

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

در دنیای بازی‌های رایانه‌ای، ژانر استراتژیک همواره یکی از پرطرفدارترین سبک‌های مورد علاقه کاربران بوده، به طوری که هم اکنون این ژانر خود را در دل بازیکنان موبایلی نیز جا کرده و روزانه افراد زیادی وقت خود را به گذراندن بازی‌های استراتژی موبایلی می‌گذرانند. در حال حاضر بازی‌های این ژانر یکی از پول‌سازترین و مهم‌ترین درگاه‌های درآمدزایی برای استودیو‌های بازی‌سازی است.

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

همان طور که می‌دانید، حرفه‌ای شدن در یک بازی استراتژی آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنید ساده و قابل پیش‌بینی نیست، با این حال این ژانر به خوبی توانسته از پس سرگرم کردن گیمر‌های موبایلی سربلند بیرون آید.

آنلاین یا آفلاین بودن یک بازی استراتژی فرقی نمی‌کند، در حال حاضر این گیم‌پلی و جذابیت است که حرف اول را در این ژانر می‌زند. قطعا بازی‌های این سبک نیاز به تفکر و تمرکز بالایی در افراد دارند تا بتوانند حریفان خود را در بلندمدت شکست دهند؛ چه حریف از نوع هوش مصنوعی باشد و چه کاربران واقعی در نسخه‌های آنلاین و چندنفره.

اگر تجربه بالایی در ژانر بازی‌های استراتژیک ندارید و یا اگر به دنبال یک بازی زیبا و جدید در این سبک برای سیستم‌عامل اندروید هستید، در این مقاله سعی کرده‌ایم تا لیستی از ۱۰ بازی برتر سبک استراتژی برای سیستم‌عامل اندروید را در اختیارتان قرار دهیم. قبل از شروع مطالعه این مقاله، توجه داشته باشید که بازی‌های ذکر شده با در نظر گرفتن تعداد دفعات دانلود در چند وقت اخیر در این لیست قرار گرفته‌اند. در ادامه با برترین‌ها همراه باشید.

Ark OF War

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

شاید بازی Ark of War اولین عنوانی باشد که به شما این اجازه را می‌دهد تا به صورت گروهی از سرزمین خود دغاع کنید. اگر دوست دارید که شما را به عنوان حاکم مطلق در جهان Ark OF War یاد کنند، پس باید استراتژی مناسبی را انتخاب کنید و همچنین تاکتیک‌های درستی را در لحظه برای نابودی دشمنان به کار بگیرید.

Ark OF War مربوط به جنگ‌های مدرن میان ملت‌ها می‌شود که در زمان آینده به وقوع می‌پیوندد. در این بازی به جای تانک و نیروی انسانی در جنگ‌ها، با ابزار‌های مدرن که مربوط به نسل آینده هستند آشنا می‌شوید؛ یک جنگ تمام‌عیار و تخیلی. شما می‌توانید این بازی را هم به صورت تک نفره و هم چند نفره اجرا کنید.

داستان بازی در یکی از سیارات اتفاق می‌افتد، جایی که شما و موجودات فضایی برای داشتن مکان زندگی و برقراری نظم و ایجاد محیطی آرام، در حال مبارزه هستید. اساس بازی Ark OF War به حالت دفاعی قلعه‌هایی که خواهید ساخت بستگی دارد؛ طبیعی است که اگر آن‌ها را بزرگ و مناسب بسازید، قطعا در برابر دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

وظیفه ساخت این بازی سرگرم‌کننده استراتژی را استودیو Seven Pirates بر عهده داشته و در بهترین فروشگاه‌هایی از جمله گوگل‌پلی منتشر کرده است. این بازی موفق شده است تا از کاربران امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ نمره را کسب کند و تاکنون بیش از ۵ میلیون دانلود داشته است.


Star Wars Commander

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

معمولا افرادی که به فیلم و بازی‌های جنگ ستارگان (Star Wars) علاقه دارند، به سمت بازی‌های استراتژی نیز جذب می‌شوند. پس اگر شما هم به این دو زمینه علاقه دارید، بازی Star Wars: Commander در سیستم‌عامل اندروید بهترین پیشنهاد ما به شماست. به کارگیری کارکتر‌های محبوب جنگ ستارگان نظیر اسپاک و وزلی کراشر نیز یکی از جلوه‌های جالب بازی به شمار می‌رود.

مانند بسیاری از بازی‌های ژانر استراتژیک دیگر، در ابتدای Star Wars: Commander یک پایگاه کوچک و بی‌دفاع دارید که قرار است با احداث ساختمان‌ها بیشتر، کسب درآمد و استخراج منابع، دیوارچینی و ساخت مهره‌های دفاعی تبدیل به یکی از قدرت‌های کهکشان شود و در نهایت برای کسب امتیاز بیشتر و دستاورد‌های جدید به دیگر پایگاه‌ها حمله کنید.

همچنین اگر Clash of Clans بازی محبوب شماست یا اگر از آن تنفر دارید، خیلی سریع متوجه خواهید شد که آیا از Star Wars: Commander لذت خواهید برد یا خیر. حقیقت این است که بازی جنگ ستارگان شباهت بالایی به گیم‌پلی بازی موبایلی Clash of Clans دارد.

به طور مثال برای تسریع در ساخت‌وساز‌ها و فعالیت‌های خود باید از کریستال‌های بازی استفاده کنید. کریستال‌ها در واقع نقش جم (Gem)‌های Clash of Clans را دارند و در طول بازی کمیاب هستند. اگرچه در صورت تمایل، می‌توانید با پرداخت دلار و پول نقد نیز کریستال‌های بیشتر کسب کنید. در واقع عنوان Star Wars: Commander به رایگان منتشر شده، اما از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای کسب درآمد می‌کند.


The Horus Heresy: Drop Assault

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

قطعا طرفداران بازی‌های کامپیوتری به ویژه ژانر استراتژی، نام سری Warhammer به گوش‌شان خورده است. یکی از زیباترین مجموعه بازی‌های استراتژیک که علاوه بر داشتن داستان زیبا، المان‌های ژانر نقش‌آفرینی را نیز با خود ترکیب کرده است. حال استدیو Complex Games inc با استفاده از فضاسازی و داستان سری Warhammer یک بازی استراتژیک فوق‌العاده آنلاین را ساخته است.

همان‌طور که گفته شد، سبک این بازی مانند Warhammer استراتژی بوده و اگر در تصویر دقت کنید، متوجه خواهید شد که باید به ساخت تجهیزات جنگی پرداخته و از سرزمین خود دفاع کنید. ماموریت‌های داخل بازی متنوع هستند و اجازه نمی‌دهد تا شما از بازی خسته شوید. همچنین امکان نبرد‌های چندنفره با سایر کاربران نیز فراهم شده است.

در بازی دو نژاد اصلی وجود دارد که در ابتدای بازی باید تعیین کنید که با کدام نژاد بازی را شروع می‌کنید. سپس ۴ گروه مختلف به شما معرفی می‌شود که هر کدام از گروه‌ها دارای مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که البته می‌توانید در طول بازی، گروه خود را به دلخواه تغییر دهید. نکته جالب توجه اینکه انتخاب گروه و نژاد شما در دشمنان آینده بازی، تاثیر به‌سزایی خواهد گذاشت.

این نکته را هم ذکر کنم که گیم پلی کلی این بازی هم، شباهت زیادی به Clash of Clans دارد. البته نباید از تفاوت اصلی میان آن‌ها غافل شد. برخلاف بازی کلش‌آوکلنز که با ارائه یک گیم پلی ساده و روان، قصد دارد تا شما را وادار کند برای هر فعالیت کلیدی در بازی جم (Gem) خریداری کنید؛ The Horus Heresy: Drop Assault یک گیم‌پلی سریع داشته و حتی اگر پولی در بازی هزینه نکنید نیز از بازی لذت کافی خواهی برد.


Machines At War ۳ RTS

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

بازی Machines At War ۳ RTS در ژانر پر طرفدار RTS ساخته شده است و با در اختیار قرار دادن تصادفی نقشه‌های بازی، طعم جدیدی از نبرد‌های استراتژیک را برای مخاطبان آماده کرده است.

با توجه به انتخابی بودن نبرد‌های بازی، باید اعتراف کنم که گیم‌پلی و سطح داستان بسیار متنوع و جالب است. به طوری که این مزیت بازی در قدرت دفاع و عملکرد حمله شما تاثیر به‌سزایی می‌گذارد. همچنین گرافیک بازی نیز در سطح مورد قبولی قرار دارد و در حد استاندارد یک بازی استراتژی طراحی شده است.

داستان این بازی در مورد مفقود شدن دانشمندان و همه وسایل یک آزمایشگاه نظامی است که با نابودی این آزمایشگاه، نتیجه سال‌ها تحقیق و آزمایش‌های فوق‌سری از بین رفته است.

تنها سرنخ شما یک یادداشت با عنوان «ما مجبور به انجام آن بودیم» در آزمایشگاه است. در واقع مفقود شدن این آزمایشگاه و پرسنل‌اش شروع اتفاقات مهیج بازی Machines At War ۳ RTS است. شما باید با پیدا کردن عوامل این آزمایشگاه و بازسازی مجدد آن، سرزمین خود را از نابودی نجات دهید.

شما در طول بازی با ۲۱ مرحله متفاوت از جنگ‌های استراتژیک شرکت خواهید کرد و هدف اصلی شما این است که مسئولیت نابودی آزمایشگاه و گم شدن تیم تحقیقاتی با چه کسی است.

در واقع ماموریت اصلی شما، پیدا کردن و بازیافت ۱۳۰ نوع تکنولوژی مختلف است که توسط یک تیم از دانشمندان طراحی شده است. تکنولوژی‌هایی از قبیل پیاده‌نظام‌های فوق‌پیشرفته و توپخانه‌های لیزری تا کشتی‌های غول‌پیکر فضایی و رادار‌های کهکشانی!

وظیفه ساخت بازی استراتژی Machines at War ۳ RTS را استودیو Isotope ۲۴۴ LLC بر عهده داشته و در بهترین فروشگاه‌هایی از جمله گوگل‌پلی منتشر کرده است. این بازی موفق شده است تا از کاربران امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ نمره را کسب کند و تاکنون بیش از ۵ میلیون دانلود داشته است.


Civilization Revolution ۲

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

حتما علاقه‌مندان به بازی‌های بااصالت استراتژیک در جریان هستند که مجموعه Civilization یکی از قدیمی‌ترین عناوین استراتژی با محوریت Turn-Based به شمار می‌رود و این اثر هنری زیبا تنها با یک اسم شناخته می‌شود: Sid Meier. شما می‌توانید در هر لیست معتبری که ۱۰ بازی ساز برتر تاریخ را معرفی کرده است، نام سید مِیِر فقید را مشاهده کنید. اکنون یکی دیگر از عناوین این مجموعه زیبا با نام Civilization Revolution ۲ به یکی از بازی‌های محبوب در سیستم‌عامل اندروید تبدیل شده است.

علاقه‌مندان به بازی‌های سبک استراتژی به خوبی با این بازی آشنا هستند. تمامی دکمه و جسچر‌های بازی به خوبی برای پلتفرم‌های لمسی سفارشی‌سازی شده‌اند و هیچ مشکلی در اجرا و پیش بردن بازی نخواهید داشت.

همان‌طور که گفته شد، مجموعه Civilization محبوبیت خود را مدیون ژانر Turn-Based است که این ویژگی به خوبی هرچه تمام‌تر در این نسخه موبایلی نیز به اجرا درآمده است.

همان‌طور که این بازی سعی کرده است تا اصالت و شکوه گذشته را حفظ کند، گرافیک Civilization Revolution ۲ در سطح بسیار ایده‌آلی قرار دارد و هیچ نقطه ضعفی در کیفیت تصاویر بازی دیده نمی‌شود.

هدف نهایی بازی نیز ساخت و به رشد و پویایی یک تمدن بزرگ و قدرتمند است که سال‌های سال قرار است سرپا باشد؛ پس بهتر است در این بازی به جای حمله و غارت به سایر قلمروها، به فکر پیشرفت و آبادانی تمدن خود باشید.

همانند نسخه‌های اصلی Civilization، در این بازی نیز از اولین تمدن‌ها و قرون گذشته شروع می‌کنید و کم‌کم با پیشرفت در علوم روز و فناوری‌های نظامی، قلمرو خود را گسترش می‌دهید.

آبراهام لینکلن، گاندی، ناپلئون و بسیاری دیگر از کاراکتر‌های بزرگ سیاسی در سراسر جهان یک بار دیگر در این نسخه حضور دارند. البته چهره‌های جدیدتری همچون جان. اف. کندی و وینستون چرچیل هم برای اولین بار در این بازی ایفای نقش می‌کنند و می‌توانند در کنار دشمنان و یا دوستان شما قرار بگیرند.


Total War battles: KINGDOM

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

برای طرفداران بازی‌های ژانر استراتژیک، Total War نام آشنایی است؛ فرنچایزی قدیمی و ریشه دار که حدودا ۱۶ سال پیش با عنوان Shogun: Total War کار خود را آغاز کرد و با عنوان Rome: Total War به اوج شهرت و محبوبیت نزد هواداران رسید.

ناشر موفق سری بازی‌های Total War یعنی سگا (SEGA)، پس از مدت‌ها جدیدترین نسخه از این بازی استراتژیک را برای پلتفرم موبایل هم عرضه کرده تا شانس رقابت‌اش را در ساخت عناوینی به غیر از سونیک و شورش در شهر نیز امتحان کند.

بازی Total War battles: KINGDOM همانند گذشته، تمرکزش بیشتر بر روی ساخت‌وساز و پیشرفت تمدن است. در نهایت با تشکیل و سازماندهی تمدن خود باید به نبرد به دشمنان و دستاورد‌های جنگی بپردازید.

همچنین همیشه رضایت شهروندان‌تان در الویت قرار دارد و باید مطمئن باشید که آن‌ها همیشه راضی و خوشحال باشند. مثلا زمین‌های کافی و حاصلخیز داشته باشند یا اینکه انبار‌های مواد غذایی و مواد اولیه را خالی نگذارید.

سری Total War همیشه به خاطر میدان‌های نبرد بزرگ و حماسی اش محبوب بوده، و خوشبختانه این روند را در جنگ‌های KINGDOM نیز ادامه است. گرافیک بازی در نوع خودش عالی است و محیط‌های مبارزه بسیار شلوغ و با جزئیات بالا طراحی شده است که قطعا برای اجرای یک مدل بازی‌ها به یک گوشی هوشمند قدرتمند نیاز دارید که حداقل از ۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد.

Total War Battles: KINGDOM یک بازی کاملا آنلاین است و برای اجرای آن همیشه باید به شبکه اینترنت متصل باشید. خوشبختانه مبارزات بخش ریل تایم بازی حجم زیادی از اینترنت را مصرف نمی‌کند و در تست‌های صورت گرفته، با اینترنت دیتا هم مشکلی برای اجرای بازی نخواهید داشت. اگر هنوز به دنبال یک نبرد آنلاین جدید و باکیفیت هستید، این بازی مهیج را از دست ندهید


The Walking Dead: No Man’s land

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

The Walking Dead No Man’s Land یک بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیک فوق‌العاده که وظیفه انتشار آن را استودیو بازیسازی Next Games برای دستگاه‌های اندرویدی به عهده گرفته است. بازی موبایلی «مردگان متحرک» بر اساس سریال معروف Walking Dead متعلق به شبکه مشهور AMC طراحی شده و در چند ماه اخیر به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های پلی‌استور تبدیل شده است.

این بازی دارای سبک استراتژیک و نقش‌آفرینی است و در طول بازی تمام شخصیت‌های معروف سریال Walking Dead حضور دارند. مانند داستان اصلی سریال، شما با هدف از بین بردن تمامی زامبی‌ها و تلاش برای زنده ماندن در این بازی حضور پیدا خواهید کرد.

بازی «مردگان متحرک» با حداکثر گرافیک طراحی شده و در طول بازی از فیلم‌هایی آماده با کیفیت فول اچ دی استفاده شده است که به واسطه آن داستان سریال را در بازی به شما نشان خواهد داد و هیجان واقعی را به شما القا می‌نمایند!

در سال‌های گذشته شاهد ارتباط خوبی میان صنعت سینما و گیم بوده‌ایم. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سریال معروف Walking Dead هستید و مایل هستید تا گیم‌پلی بازی این سریال را نیز بر روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید، به هیچ وجه The Walking Dead No Man’s Land را از دست ندهید؛ محال است که این بازی را انجام دهید و محو داستان و طراحی منحصر به فرد آن نشوید.

جالب است بدانید که بازی The Walking Dead No Man’s Land هم اکنون در فروشگاه پلی‌استور امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ را کسب کرده است و پیشنهاد می‌شود که حتما این بازی را دانلود کنید. بازی «مردگان متحرک» بر روی تمام دستگاه‌های اندرویدی نسخه بالای ۴ نصب و اجرا خواهد شد. فراموش نکنید که برای اجرای این بازی باید همیشه اتصال خود را با اینترنت برقرار کنید.


Planar Conquest

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

این روز‌ها پیدا کردن یک بازی جدید و سرگرم‌کننده برای گوشی‌های هوشمند، تبدیل به یکی از دغدهه‌های اصلی کاربران موبایلی شده است. اگر شما نیز به دنبال یک بازی جدید سبک استراتژی در سیستم‌عامل اندروید با قابلیت‌های مختلف و فراوان و آیتم‌های عجیب و پیچیده می‌گردید، Planer conquest بهترین گزینه پیش روی شماست.بازی استراتژیک

داستان بازی «تسخیر زمین» و اتفاقات آن در یک دنیای خیالی و فانتزی جریان دارد. برای شروع بازی از میان نژاد‌های مختلف باید یکی را انتخاب کنید و امپراطوری خود را بسازید.

تنوع زیادی در سربازان و قهرمانان بازی وجود دارد که دست شما را در بدست آوردن پیروزی یا شکست بازی باز می‌گذارد. شما با گسترش تمدن و شهر‌ها باید ارتش خود را قدرتمند کرده و علاوه بر این جهت مبارزه با دشمنان به جادو متوسل شوید. در این بازی به بیش از ۳۰۰ جادو از ۱۳ مدرسه سحر و جادو دست خواهی یافت.

در مجموع امکانات، ماموریت‌ها و المان‌های Planer conquest آنقدر گسترده و پیچیده طراحی شده که این پتانسیل را دارد تا بیش از ده‌ها ساعت شما را سرگرم کند و گوشی به دست بمانید. همچنین قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی بر روی نیرو‌های بازی به صورت مفصل کار شده است که باعث شده تا آزادی عمل زیادی در این بخش وجود داشته باشد و محتوای بازی را بیش از پیش افزایش دهد.

آخرین نسخه بازی استراتژیکی تسخیر زمین که به تازگی وارد بازار شده است یک بازی بسیارسرگرم‌کننده است که شما می‌توانید فاتح سرزمین‌های مختلف باشید و به حاکمی قدرتمند تبدیل شود و ۸ مسابقه متفاوت را هدایت کند تا برنده نهایی بازی شوید. این اطمینان را به شما می‌دهیم که از تجربه Planer conquest پشیمان نخواهید شد.


MechCom ۲

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

بازی MechCom ۲ یک اثر فوق‌العاده سه بعدی در سبک RTS است که شما را با طراحی متفاوتی از نبرد‌های متفاوت روبه‌رو می‌کند. در این بازی باید به جنگ با ربات‌ها و نیرو‌های جنگی مکانیکی بپردازید.

تجربه کاربری و گیم‌پلی اصلا پیچیده نیست و حالت‌های مختلفی برای اجرای بهتر بازی و پیش بردن آن وجود دارد؛ چه شما یک کاربر مبتدی باشید و چه حرفه‌ای. یک بازی استراتژی مناسب برای همه کاربران.

در واقع گیم‌پلی این بازی بیشتر از بازی Warzone ۲۱۰۰ الهام گرفته است. شما باید پایگاه‌های جدید راه‌اندازی کنید، منابع را جمع‌آوری نمایید و در نهایت ربات‌های خود را طراحی کنید تا دشمن را شکست دهید. در واقع MechCom ۲ سعی کرده نسخه اصلی خود را کامل کند؛ همه نقاط مثبت نسخه اصلی را حفظ کرده و در عین حال مکانیک و بهبود‌های جدیدی را به آن اضافه نموده است.

داستان بازی در قرن ۲۲ رقم می‌خورد؛ جایی که محبوبیت شرکت‌های چند ملیتی افزایش یافته و حتی نفوذ آن‌ها میان مردم از دولت‌های موجود در دنیا بیشتر شده است. بازی استراتژیک

قدرتمندترین این شرکت‌ها، فضا را برای یافتن منابع بیشتر جستجو می‌کند. شما یک فرمانده نظامی ماهر هستید که قصد دارید به یکی از شرکت‌ها بپیوندید و در یک درگیری برای سیاره تیبریوس شرکت کنید. هدف این درگیری بدست آوردن منابع کمیاب و باارزش است.

در بازی MechCom ۲ شما با برداشت منابع، ساختن سازه‌هایی مانند پالایشگاه، کارخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها و همچنین با لشکری متشکل از نیرو‌های جنگی مختلف به مبارزه و کاوش بپردازید. همچنین قادر هستید تا با استفاده از تسلیحات مکانیکی و انتخاب سلاح‌های مختلف از جمله راکت‌ها، تفنگ‌ها و لیزر و … به صورت انتخابی عمل کنید و حتی در صورت نداشتن سلاح می‌توانید دژ‌های مستحکم رباتیک خود را به کار بگیرید.


Clash Royale

۱۰ بازی استراتژیک برتر سیستم‌عامل اندروید

قطعا شما هم منتظر هستید تا بازی Clash Royal را به عنوان صدرنشین این لیست معرفی کنیم. اعتراف می‌کنم که در مقایسه با هر بازی معرفی‌شده در این مقاله، «کلش رویال» از اهمیت بالاتری برخوردار است. فراموش نکنید که سازنده آن، Super Cell است؛ کمتر کسی است که آوازه‌ی عناوین شرکت سوپرسل را نشنیده باشد. استودیویی که عرضه بازی محبوب و موفق «کلش آف کلنز» را در کارنامه خود دارد.

مانند دیگر عناوین این استودیو، Clash Royale یک بازی استراتژیک است، اما این بار در سبک بازی‌های کارتی. شما در نگاه اول به یاد بازی کلش آف کلنز خواهید افتاد و این تصور به شما دست خواهد داد که با یک بازی مشابه مواجه هستید، اما در ادامه متوجه خواهید شد که شباهت ظاهری فقط بخشی از ریشه‌های مشترک این دو بازی شاهکار است.

بازی کارت‌های مختلفی را از نیرو‌های موجود در بازی در اختیار شما قرار می‌دهد که شما بعد از انتخاب ۸ عدد از آن‌ها وارد محیط بازی خواهید شد.

بیشتر کارت‌های بازی از همان نیرو‌های نام‌آشنای کلش آف کلنز می‌باشد. بازی Clash Royale یک نبرد کوتاه‌مدت استراتژیک است که تصمیمات و انتخاب‌های ضربتی شما نقش اساسی در تعیین برنده یا بازنده بودن خواهد داشت. شما در اینجا فرصت چندانی برای فکر کردن به این موضوع که کدام کارت را به کار بگیرید را نخواهید داشت.

بدون شک Clash Royale یکی از جذاب‌ترین بازی‌های آنلاینی است که باید بر روی موبایل خود تجربه کنید. بای خوش‌ساخت و خلاقانه‌ای که توانسته فارغ از بازی‌های استراتژیک دیگر، یک گیم‌پلی عمودی از صفحه بازی ارائه دهد.

هر جند که کلش‌رویال یک بازی رایگان است، اما سوپرسل سعی کرده با قرار دادن زمان‌های طولانی برای باز شدن صندوق‌های جایزه و قرار دادن ۴ جایگاه دریافت صندوق، تخفیف‌ها و بسته‌های ویژه (شامل صندوق ویژه به همراه سکه و الماس) شما را وسوسه به خرید الماس کند.

نبرد بازی در یک مدت زمان کوتاه انجام می‌گیرد و اگر در پایان وقت قانونی یکی از دو طرف پیروز نشود، چند ثانیه به عنوان وقت اضافه در نظر گرفته می‌شود. اگر همچنان هر یک از دو طرف به پیروزی دست پیدا نکنند، بازی به صورت مساوی پایان پیدا می‌کند.

واحد‌های «الکسیر» هنوز در بازی فعال است و شما برای استفاده از هر کارت الکسیر مشخصی را باید استفاده کنید. هر کارت با توجه به قدرت و ویژگی‌های خود، الکسیر متفاوتی را مصرف می‌کند. مدیریت استفاده از الکسیر و انتخاب کارت‌ها، یکی از ارکان اصلی بازی Clash Royale است.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا