خبر

تماس امن برای کاربران اسنپ فعال شد

اسنپ اعلام کرد ازاین‌پس کاربران می‌توانند از قابلیت پنهان‌سازی شماره‌ی تلفن‌همراه در سراسر ایران استفاده کنند. در ادامه این خبر با بیست اسکریپت مگ همراه باشید.

پس از آنکه اسنپ قابلیت پنهان‌سازی شماره‌ی تلفن‌همراه را در برخی از شهر‌های کشور آزمایش کرد، حال این سرویس را به‌صورت رایگان برای استفاده در سراسر کشور دردسترس کاربران قرار داده است. اسنپ اعلام کرده است از‌این‌پس تمام کاربران این سرویس در سراسر ایران می‌توانند از قابلیت پنهان‌سازی شماره‌ی تلفن‌همراه استفاده کنند. برای استفاده از قابلیت تماس امن کافی است کاربران با همان شماره‌ای که در اسنپ حساب کاربری دارند، عدد ۲۰۰ را به شماره‌ی ۱۰۰۰۵۰ ارسال کنند. برای غیرفعال‌کردن این سرویس نیز کافی است کاربران عدد ۲۰۱ را به شماره‌ی مدنظر ارسال کنند.

این طرح پیش‌از‌این در استان‌های اصفهان، مازندران، شیراز، قم، قزوین، زنجان، گیلان، همدان، سمنان، یزد و مرکزی فعال بود. همچنین، اسنپ در اجرای این طرح شرایط رانندگان ناشنوای خود را نیز در نظر گرفته است. معمولا رانندگان ناشنوا ازطریق ارسال پیامک با مسافر تماس برقرار می‌کنند. این نحوه‌‌ی ارتباط با فعال‌شدن قابلیت تماس امن می‌تواند مختل شود. اسنپ برای تسهیل فعالیت رانندگان ناشنوا تمهیداتی در نظر گرفته است. رانندگان ناشنوایی که خود را به دفتر اسنپ شهرشان معرفی کنند، در فهرست سفید قرار می‌گیرند و تماس امن برای سفرهای آن‌ها غیرفعال می‌شود.

برای آزمایش این سرویس به‌شکل زیر عمل کنید:

  • فارغ از اینکه در کدام شهر هستید، از شماره‌ی تلفن‌همراهی که در اسنپ با آن حساب کاربری دارید، کد ۲۰۰ را به ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید؛
  • مطمئن شوید پیامکی برای تأیید فعال‌سازی سرویس برایتان ارسال شود. در‌صورتی‌که زبان برنامه‌ی اسنپ شما فارسی است، این پیام باید به فارسی و در غیر این‌صورت، به انگلیسی برای شما ارسال شود؛
  • حال از همان حسابی که با شماره‌ی تلفن‌همراه آن پیامک ارسال کردید، یک سفر درخواست دهید. پس از قبول درخواست، باید شماره‌ی راننده و شما برای یکدیگر پنهان‌سازی شده باشد و شماره‌ی واسط (۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱) را ببینید. در‌واقع، اگر راننده نیز با شما تماس گرفت، شما باید مجددا شماره‌ی پنهان‌شده را ببینید و تماس از شماره‌ی واقعی راننده برقرار نشود.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا