آموزششبکه های اجتماعی

آموزش نحوه خروج از اینستاگرام

سایت اینستاگرام به عنوان برترین شبکه اجتماعی در زمینه اشتراک گذاری تصویر و ویدئو کوتاه شناخته شده است که بر اساس آخرین برآوردها گفته می‌شود چیزی بیش از 20 میلیون کاربر فعال در ایران را دارد. استفاده از این رسانه اجتماعی در بستر اندروید، ios و در آپدیت اخیر که در سال گذشته منتشر کرد امکان استفاده از اینستاگرام نسخه تحت وب نیز فراهم است که در این نسخه دسترسی به برخی بخش‌ها مانند ارسال پست، مشاهده اعلان و… فراهم است. حال اگر به هر دلیلی تصمیم به خروج از اینستاگرام گرفته‌اید، تا انتهای این آموزش همراه باشید تا نحوه خارج شدن از اکانت اینستاگرام را در موبایل و کامپیوتر با هم بررسی کنیم.

آموزش نحوه خروج از اینستاگرام در اندروید و ios

برای خارج شدن از اینستاگرام در گوشی اندروید یا ios ابتدا باید به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید. سپس منو را به سمت چپ جارو کرده و در انتها روی گزینه Settings کلیک کنید. در این صورت به صفحه تنظیمات اکانت در اینستاگرام هدایت خواهید شد که در این مرحله باید به انتهای صفحه اسکرول کنید.

آموزش نحوه خروج از اینستاگرام

حال همانطور که در تصویر سمت راست می‌بینید روی یکی از گزینه‌های Log Out of… یا Log Out o All Accounts کلیک کنید. در صورت کلی گزینه اول نمایش داده می‌شود، اما اگر اکانت دیگری نیز اضافه کرده باشید گزینه دوم نیز نمایش داده خواهد شد که در صورت انتخاب گزینه اول از اکانت مورد نظر خارج خواهید شد و در صورت انتخاب گزینه دوم از همه اکانت‌هایی که وجود دارد خارج می‌شوید و امکان حذف اکانت اینستاگرام در این حالت وجود ندارد.

نحوه خروج از اینستاگرام در کامپیوتر

برای خروج از سایت اینستاگرام و در در حالتی که قصد دارید خروج از اینستاگرام تحت وب را داشته باشید، ابتدا به صفحه اصلی اینستاگرام مراجعه کنید و در حالتی که لاگین هستید مشابه تصویر زیر روی آیکون پروفایل کلیک کنید تا به صفحه پروفایل خود هدایت شوید.

آموزش نحوه خروج از اینستاگرام

سپس روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید تا پنجره زیر باز شود و مشابه تصویر برای خروج از اکانت روی گزینه Log Out کلیک کنید.

آموزش نحوه خروج از اینستاگرام

بعد از کلیک روی گزینه Log Out از اکانت خارج خواهید شد که در این صورت صفحه اصلی اینستاگرام به شما نمایش داده خواهد شد.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشد و با استفاده از آن توانسته باشید با نحوه خروج از اکانت اینستاگرام در کامپیوتر و خروج از اینستاگرام در اندروید و ios آشنا شوید. در صورتی که در رابطه با این آموزش سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید.

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا