آموزشسئو

بهترین سایت های ایرانی

همانطور که می دانید رتبه الکسا یک منبع معتبر برای رده بندی بخصوص سایت های بزرگ است. الکسا سایت ها را با دو روده ملی و جهانی رتبه بندی می کند. در این مطلب بهترین سایت های ایرانی از نظر رتبه الکسا را به شما معرفی خواهیم کرد. لیست مربوط به رده بندی سایت در الکسا برای کشور ایران را می توانید از لینک Top Sites in Iran مشاهده نمایید.

بهترین سایت های ایرانی کدامند؟

توجه داشته باشید که سایت های بزرگ همواره در حال رقابت هستند و این رده بندی ممکن است دستخوش تغییرات شود. در حال حاضر 12 سایت برتر ایران در الکسا بترتیب عبارتند از:

  1. سایت آپارات به آدرس https://www.aparat.com
  2. سایت ورزش 3 به آدرس http://www.varzesh3.com
  3. سایت دیجی کالا به آدرس https://www.digikala.com
  4. سایت تلوبیون به آدرس http://www.telewebion.com
  5. سایت شاپرک به آدرس https://shaparak.ir
  6. سایت دیوار به آدرس https://divar.ir
  7. سایت نمناک به آدرس http://namnak.com
  8. سایت نماشا به آدرس http://www.namasha.com
  9. سایت بیتوته به آدرس http://www.beytoote.com
  10. سایت نی نی سایت به آدرس https://www.ninisite.com
  11. سایت بانک ملت به آدرس https://bankmellat.ir
  12. سایت بلاگفا به آدرس http://www.blogfa.com

معرفی سایت آپارات: آپارات یک سرویس اشتراک ویدئو است. توسط این سایت می توانید ویدئوها به اشتراک بگذارید. امکان ساخت صفحه شخصی و رسمی در این سایت وجود دارد. این سایت را می توان یوتیوب ایرانی نامید.

بهترین سایت های ایرانی

معرفی سایت ورزش 3: پایگاه اطلاع رسانی ورزشی که تحت حمایت شبکه 3 فعالیت می کند. در این سایت می توانید به کاملترین و آخرین اطلاعات ورزشی دسترسی داشته باشید.

بهترین سایت های ایرانی

معرفی سایت دیجی کالا: دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است. دیجی کالا بزرگترین فروشگاه خاورمیانه است. این سایت تعداد قابل توجهی از کالاها و اقلام مورد نیاز را ارائه می کند.

بهترین سایت های ایرانی

معرفی سایت تلوبیون: تلوبیون مرجع پخش زنده و دانلود فیلم ، سریال و سایر برنامه های تلویزیون است. این سایت توانسته در مدت کوتاهی خود را به رتبه چهارم سایت های ایرانی در الکسا برساند.

بهترین سایت های ایرانی

معرفی سایت شاپرک: این سایت متعلق به شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک است. از سال 94 کلیه بانکها درگاه پرداخت اینترنتی خود را بر روی آدرس شاپرک ارائه می کنند.

بهترین سایت های ایرانی

معرفی سایت دیوار: دیوار مرجع نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌های خرید، فروش نو و دست دوم و کارکرده، استخدام و خدمات است. این سایت محبوبیت بسیاری در بین عموم افراد جامعه دارد.

بهترین سایت های ایرانی

معرفی سایت نمناک: سایت نمناک در زمینه های مختلف مانند خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد اقدام به تولید محتوا می کند.

معرفی سایت نماشا: این سایت نیز همانند آپارات، سرویس اشتراک ویدئو است.

معرفی سایت بیتوته: این سایت نیز همانند نمناک، در زمینه تولید محتوای عمومی فعالیت می کند.

معرفی سایت نی نی سایت: نی نی سایت راهنمای بارداری و بچه داری است. این سایت در حوزه ای محدود اما بسیار گسترده در حوزه خود فعالیت می کند.

معرفی سایت بانک ملت: این سایت متعلق به بانک ملت می باشد.

معرفی سایت بلاگفا: بلاگفا یک سایت وبلاگ دهی است. هر کسی می تواند با ثبت نام در این سایت صحبا وبلاگ شده و به تولید محتوا بپردازد. این سایت تا سال 94 رتبه دوم سایت های ایرانی در الکسا بود.

صادق محمدزاده

حدود 5 سال است که بــصورت تخصـصی و حـرفه ای در حـوزه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت مـی کند و تجربه همکاری با ده ها رسانه بزرگ اینترنتی را در کارنامه خود دارد. صادق سالـــهاست که یکی از بـرتـرین ها در زمینه تولید محتوای حرفه ای مطابق با الگوریتم های موتورهای جستجوگر در کشور است. همچنین حدود 2 سال است که بصورت جدی پروژه های سئو و بهینه سازی مجموعه بیست اسکریپت را مدیریت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا