آموزش

چگونه از دکمه بیکسبی پرچمداران سامسونگ نهایت استفاده را ببریم؟

ایده سامسونگ هنگامی‌که دکمه اختصاصی بیکسبی را در گوشی‌های هوشمند خود ارایه کرد، این بود که این امر باعث تشویق کاربران به استفاده از دستیار هوشمند بیکسبی می‌شود. باوجود اینکه همه کاربران علاقه‌ای به استفاده از بیکسبی نداشتند، بااین‌حال برای راه‌اندازی اپلیکیشن مجبور بودند دوباره از دکمه استفاده کنند.

متأسفانه سامسونگ به دلیل عدم رضایت بعضی کاربران، سریعاً این قابلیت را غیرفعال کرد، اما خبر خوب این است که شرکت سامسونگ با تغییر نظر خود، اعلام کرد که در گلکسی s10 دکمه بیکسبی دوباره راه‌اندازی خواهد شد. با ما همراه باشید تا نحوه انجام این کار را توضیح دهیم.

  1. ابتدا باید آخرین نسخه بیکسبی ویس (ورژن 2.1.04.18 و بالاتر) بر روی دستگاه شما نصب شده باشد. شما می‌توانید از طریق اپ استور و یا تنظیمات برنامه‌ها، بیکسبی ویس را به نسخه موردنظر به‌روزرسانی کنید.
  2. پس از آپدیت، برنامه را راه‌اندازی کرده و بر روی سه نقطه عمودی در سمت راست صفحه ضربه بزنید. سپس در منوی بازشده، گزینه “Settings” را انتخاب کنید.
  3. پس از باز شدن منوی تنظیمات، به سمت پایین اسکرول کرده و گزینه “Bixby key” را انتخاب کنید. پس از انتخاب، به منوی دیگری هدایت خواهید شد.
  4. در این منو می‌توان دکمه را به‌طور دلخواه سفارشی کرد؛ به‌طور مثال می‌توان تنظیم کرد که اپلیکیشن موردنظر با یک‌بار یا دو بار فشار دادن اجرا شود و یا با فشار دادن دکمه، اپلیکیشنی راه‌اندازی یا دستوری اجرا شود.

چگونه از دکمه بیکسبی پرچمداران سامسونگ نهایت استفاده را ببریم؟

البته توجه داشته باشید که ممکن است تمام برنامه‌ها با بیکسبی سازگار نباشند؛ به‌طور مثال نمی‌توان گوگل اسیستنت را از طریق دکمه بیکسبی راه‌اندازی کرد. همچنین باید خاطرنشان ساخت که نمی‌توان بیکسبی را به‌طور کامل غیرفعال کرد. بدین معنی که اگر گزینه یک‌بار فشار دادن دکمه یا “Single Press” را انتخاب کنید، با دو بار فشار دادن به‌طور خودکار بیکسبی اجرا می‌شود و بالعکس.

کاربران با سفارشی کردن هر دو دکمه می‌توانند به‌راحتی از این قابلیت بهره ببرند و شرکت سامسونگ نیز به دنبال استفاده هر چه بیشتر کاربران از بیکسبی است. این ویژگی در همه دستگاه‌های سامسونگ اعم از گلکسی S8، S9، سری S10، نوت 8 و نوت 9 (و احتمالاً Note 10 که در اواخر امسال عرضه خواهد شد)، قابل استفاده است.

برای بررسی ورژن بیکسبی نصب شده بر روی گوشی و به‌روزرسانی آن، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. با یک‌بار یا دو بار فشار دادن دکمه (بسته به تنظیمات قبلی)، بیکسبی را راه‌اندازی کنید.
  2. روی نماد منو (سه نقطه عمودی) ضربه زده و “Settings” را انتخاب کنید.
  3. در منوی بازشده، پایین رفته و گزینه “About Bixby Voice” را انتخاب کنید.
  4. در صورت در دسترس بودن به‌روزرسانی جدید در منطقه شما، گزینه‌ای برای آن مشاهده خواهید کرد؛ در غیر این صورت پیامی تحت عنوان “آخرین نسخه در حال حاضر نصب شده است” نشان داده می‌شود.چگونه از دکمه بیکسبی پرچمداران سامسونگ نهایت استفاده را ببریم؟

محمدمهدی مومنی

چندین سال هستش که به صورت حرفه ای و جدی وارد فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی شدم.علاقه زیادی به کسب و کارهای اینترنتی دارم و در این چند سال تجربیات زیادی در زمینه های مختلف از جمله تخصص کامل وردپرس،سئو،دیجیتال مارکتینگ،طراحی سایت و ... کسب کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا